Sunday 23 September 2012

Pescuit la Murighiol

Partida de pescuit pe care o asteptasem de cateva saptamani tocmai a luat sfarsit ieri 23 septembrie 2012,destinatia pe care am aleso fiind Murighiol Judetul Tulcea. In dimineata zilei de 21 septembrie ne-am suit in doua autoturisme in total eram 7 persoane(Junior,Bozo,Titi,Nicu,Mircea si bineinteles eu),am plecat in jurul orei 9 '30 cu masinile burdusite bine de scule de pescuit,provizii de mancare,apa,bautura,si alte necesare pentru a putea sa ne simtim bine si desigur a prinde cat mai mult peste .

Destinatia pe care am aleso initial a fost Mahmudia dar din pacate nu am putut ajunge acolo din motive de logistica.Bacul care trebuia sa ne duca pe celalt mal a Dunarii nu functiona duminica ziua care am aleso ca reper sa ne intoarcem acasa.Am incercat sa vorbim cu cel care se ocupa de transportul cu Bacul in speranta de a ne putea transporta si duminica dar din pacate nu s-a putut nu am reusit sa il convingem.Asa ca trebuit sa alegem o alta destinatie,din pacate atat eu cat si ceilalti prieteni nu prea cunosteam bine zona si pana la urma am ales Murighiol (zona Debarcader).Zona care am aleso pentru a campa parea una parca desprinsa din Rai,o zona impadurita si bineinteles Dunarea.Odata ce am ajuns am instalat repede cortul,am pregatit lansetele,nada si momelile.Din nefericire ziua de vineri seara nu prea a fost una buna pentru pescuit asta si din cauza vantului puternic care batea si a ploii.Singurele capturi fiind un somn si un salau capturate de Mircea.In schimb ziua de vineri seara a fost una in care consumul de alcol a fost pe primul plan.

In schimb a doua zi cea de sanbata ziua a fost mult mai buna ,spre uimirea mea nu la lanseta am prins cel mai bine ci la fixa.Pestele predominant prinsa fost platica,carasul,babusca si somnul.Ca o concluzie aceasta partida de pescuit a fost una reusita chiar daca nu am reusit sa prind ceea ce mi -am propus.

No comments:

Post a Comment